Σεμινάρια
H KNG διαθέτοντας μακροχρόνια εμπειρία, κορυφαίους διακεκριμένους εισηγητές και εξειδικευμένα στελέχη στο χώρο της ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης καθώς και της εκπαίδευσης επαγγελματιών-στελεχών γενικότερα, σχεδιάζει, οργανώνει-υλοποιεί προσαρμοσμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια στις εγκαταστάσεις των πελατών της όπως επίσης και στις ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις της πλήρως εναρμονισμένη με όλες τις τρέχουσες εξελίξεις.
Η επαγγελματική κατάρτιση των συμμετεχόντων, διαμορφώνεται από την KNG με γνώμονα τις πραγματικές και εξειδικευμένες εκπαιδευτικές ανάγκες του πελάτη και υλοποιείται σε στενή και αμοιβαία συνεργασία.
Στόχος μας στην εκπαίδευση είναι η πλήρης και αποτελεσματική επιμόρφωση του ανθρώπινου δυναμικού με σκοπό την βελτιστοποίηση της επαγγελματικής απόδοσης, την ενδυνάμωση των επαγγελματικών δεξιοτήτων και την ενίσχυση των επιχειρηματικών γνώσεων.
Οργάνωση επιχειρήσεων
- P & L Forecast /Budgeting, Οικονομικός Προϋπολογισμός
- Turnover & Gross Margin c
- Μοντέλα Aνάλυσης: Swot Analysis & Balance Scorecard Models
- Στοχοθέτηση: SMART targeting & monitoring System Tool
- Τεχνικές Πωλήσεων / Supervision of the sales force
Personal Performance Management & Sales Coaching
- Be a Leader/Hγεσία
- Career Planning
- Communication Skills
- SMART targeting/ Αction Plan
- Successful Manager/ Retail Store Manager
Τeam Performance Management / Managing High Performing Teams
- Delegation & H σπουδαιότητα της ανάπτυξης των συνεργατών σας
- Leadership Management / Ηγεσία
- Δείκτες απόδοσης -KPIS / Αποτελεσματική λειτουργία της ομάδας διοίκησης & πωλήσεων
- Λήψη Αποφάσεων /Decision Making/ Μοντέλο Fishbone
- Τεχνικές Πωλήσεων /PSS-Professional Selling Skills
Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού
- Recruiting for Success/ Τεχνικές Προσλήψεων
- Ανάλυση και περιγραφή θέσεων εργασίας (job description analysis)
- Σχεδιασμό και Ανάπτυξη συστημάτων αξιολόγησης απόδοσης ανθρώπινου δυναμικού
- Διαμόρφωση συστημάτων αμοιβών και υπεραπόδοσης
Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών
- PSS -Τεχνικές Πωλήσεων
- Διατήρηση πιστότητας των πελατών /Loyalty Factors
- Αύξηση τζίρου / Up & Cross Selling
- Επικοινωνία με τον πελάτη
- Τρόπος εξυπηρέτησης/Διαχείριση παραπόνων